maandag 4 juni 2012

4 juni 2012, Het roessingh en het consultatie bureau

Hoi Kanjer,

Vandaag gaat papa met je naar het Roessingh, eerst om te kijken hoe de spalk zit en of dit goed gaat en daarna een afspraak bij de revalidatie arts.
Deze maakt zich zorgen over je pols en wil dat we ook een spalk in een andere stand aan laten meten voor overdag. Ze is namelijk bang dat je je arm gaat gebruiken zonder hand, net of als deze geamputeerd is.
Er word meteen een afspraak gemaakt voor weer een spalk aan te meten en een afspraak voor over 6 weken om weer terug te komen bij deze arts.

Als ik het nieuws van papa te horen krijg als ik thuis ben word het me allemaal even te veel. Het word allemaal zo zichtbaar zo. Ik weet heel goed dat het je zal helpen, maar mijn gevoel wil zo graag anders.
Ik wil wel dat het team in Leiden er van de hoogte word gesteld en hun bevindingen hiervan uiten. Zij zijn degenen die hier uiteindelijk in beslissen. Papa beloofd mij Leiden te zullen bellen.

Daarna is het mijn beurt om met jou naar het consultatiebureau te gaan. Oma gaat met ons mee omdat het heel hard regent. Je weegt nu 11,4 kg en bent 81 cm lang. Je groeit heel netjes. Bij de wijkverpleegkundige laat je goed zien en horen wat je allemaal kunt. Je moet een blokje op een andere zetten en maakt meteen een stapel van 4 blokjes hoog! Je wijst ook naar het horloge van Wieteke en zegt tiktak, ze is erg te spreken over je, dat is fijn om te horen!

Liefs.