maandag 15 november 2010

15 november 2010

Vanochtend hebben we een gesprek gehad met Petra die Thijs verzorgde vandaag. Ze vertelde ons dat Thijs er in principe alleen nog ligt, omdat hij zelf niet goed drinkt. Hij drinkt bij Marc en mij beter als bij hun. Ze stelde dan ook voor dat wij morgen zelf de voedingen gaan geven om te kijken wat ons manneke er dan van maakt.
Ook wil ze overleggen met de kinderarts of wij zelf niet kunnen leren om sondevoeding te geven. Daar hebben ze een stappenplan voor. Als wij dit zelf kunnen, dan kan hij snel naar huis.
Verder wil ze ook de logopediste er bij halen. Deze kan dan even meekijken en wat technieken en tips geven voor zuigtechnieken.

Thijs heeft vandaag redelijk gedronken. Bij mij vanmiddag 40 cc Toen we vanavond kwamen lag hij niet in de wieg.
José van de late dienst had hem op de arm. Thijs was heel wakker en had gehuild, dus lag hij lekker bij haar op de arm rond te kijken. Bij haar had hij om 6 uur 60cc gedronken en bij Marc net om 9 uur 50 cc.
Dat waren de grootste knallers van vandaag. Hij hoort alle flessen 90 cc te drinken.

Zelf moest ik vandaag naar de gynaecoloog voor controle van de wond. (totaal ruptuur)
Het geneest goed. Over 4 weken moet ik weer komen en daarna mag ik beginnen met fysiotherapie om de bekkenbodemspieren te trainen. In januari gaan ze nog een echo kijken en zal ik nog eens naar de gyn moeten. Het word goed in de gaten gehouden, want als het niet goed geneest bestaat de kans dat ik incontinent zal worden.