maandag 31 januari 2011

Naar de huisarts.

Vandaag zijn we met je naar de huisarts geweest. Je hebt al een aantal weken allemaal rode vlekjes in je gezicht. Ik vermoedde babyacné, maar wilde het toch zeker weten.
Ook heb je een beweegbaar bultje onder je linker borst, waarvan we denken dat het een opgezette klier is.

De huisarts vond je een mooi kereltje en vertelde nog even trots dat hij zelf ook weer opa was geworden van een tweeling.
Hij heeft een koelzalfje voor je uitgeschreven, want je hebt idd babyacné in combi met berg. Je gezichtje voelt erg droog en nu kunnen we er iets op smeren.
En van het bultje vermoedde hij hetzelfde als ik dacht. Waarschijnlijk komt dat nog van mijn hormonen. We moeten het even in de gaten blijven houden.

Fijn dat mijn vermoedens bevestigd zijn, nu zijn we er tenminste zeker van.
Morgen mag je weer op consult in Leiden, zal mij benieuwen!

Slaap lekker kanjer.

Geen opmerkingen: