vrijdag 29 oktober 2010

29 oktober 2010

Om 7.00 uur komt de verpleging mij vertellen dat Thijs de nacht goed door gekomen is.
Thijs is halverwege de nacht al van de CPAP gehaald, want deze was hij al snel zat.
Hij is de hele nacht erg onrustig geweest.
Later op de ochtend gaan we weer bij hem kijken en krijgen we info over de neo-afdeling.
Thijs krijgt antibiotica, voeding en vitamines via een infuus toegediend en ligt aan de monitor. Ook heeft hij een zuurstof metertje om zijn voet.
Hij zit onder de blauwe plekken en is erg misselijk. Zijn linker armpje doet helemaal niets.
De fysio is bij hem geweest en heeft voor het weekend rust geadviseerd.
Er is een echo gemaakt van zijn hoofdje om te kijken of er geen zuurstoftekort is geweest.
Ik mag hem een klein flesje met 3cc gegeven. Ik geniet van het moment om mijn kleine man vast te mogen houden, maar de tranen komen toch ook weer. Dit bedenk je je niet van te voren.
Het zal even tijd nodig hebben om alles te verwerken.
Marc laat de visite die komt trots onze zoon zien. 's Avond mag hij Thijs de fles geven, hij glunderd helemaal!
We krijgen ook een webcamcode zodat we overal onze kerel kunnen bekijken, maar dit kost mij veel moeite. Ik knak telkens wanneer ik aan het lamme armpje van onze man denk. Hoe zal de toekomst verlopen?

Geen opmerkingen: